»To nima popolnoma nobene vloge pri mojem delu. Ko stojiš pred orkestrom, te zanima eno samo vprašanje: 'Funkcionira ali ne?' Od tega je odvisno dirigentovo življenje.«
»Antiteza klasični figuri maestra«
»V popolnem svetu bi že prišli do točke, ko vprašanje spola sploh ne bi bilo več zanimivo.«
»Primerjave med menoj in njo – no, najbrž gre za pričesko, kajne? Če sem iskrena, mi ljudje že 20 let govorijo, da sem malce podobna Blanchett. Sem pa prepričana, da se njej niti ne sanja, da jaz obstajam.«
»Medijski cirkus je bil neverjeten. Vse to sem morala odriniti od sebe, morala sem se rešiti, če hočete, s tem, da sem se osredotočila na spoznavanje glasbenikov ali pa na to, kako hočem dirigirati delček določene simfonije.«
»Mislim, da ima opera zelo dobro naracijo in dramaturgijo, tako da nas že takoj od začetku popelje v zgodbo.«
»Menim, da ima glasba moč preoblikovanja ljudi in s tem moč preoblikovanja situacij – nekaterih velikih in nekaterih majhnih.«
»Imela sem velik privilegij, da sem imela takšno življenje. Mislim, čarobno je in še zmeraj čutim – ko se zavesa dvigne ali pa se prižgejo luči, če zavese ni – čarobnost začetka tega, kar se bo odvijalo pred mano.«
»V zadnjih letih smo lahko videli, kako zelo potrebujemo fotoreporterje. Ne zato, da bi naredili lepe fotografije, temveč da bi povedali pomembne zgodbe.«
»V filmu imata zelo pomembno vlogo glasba in zvok, zato je bilo ključno, da sta pri ustvarjanju sodelovala slovenska dirigentka Živa Ploj Peršuh in vrhunski snemalec zvoka Grega Švabič.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju